melodifestivalen..

Sitter för tillfälligt och kollar på Melodifestivalen. Jag kan ju säga att jag verkligen inte gillar att se på det. Men har inget att göra. Ska faktiskt snart gå och sova. Orkar inte vara uppe..
Imorgon ska ju jag vara med Linnea, vilket kommer bli kul. Vi ska kanske vara ute, tror jag? :)
Juste, jag sparar ju massa pengar just nu till en extrablixt och en reflexskärm, men innan jag köpte det så ska jag köpa ett presentkort till Bettina, hon är jätte gullig som har väntat så länge på sitt presentkort! Skäms ju över mig själv, hon har väntat länge eftersom jag inte haft pengar.. Men jag ska skicka det till henne när jag går på stan igen.
Nä, nu ska jag tvätta bort mitt smink, äta något och sen ska jag sova.
Ha en fortsatt trevlig kväll!
puss ♥

Kommentarer

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0