hemma :)

nu är jag äntligen hemma från skolan, eller det har jag varit ett tag. Efter skolan gick jag på Ica för att köpa kattmat och godis till mig & mathias. Mamma ville det. Nu sitter jag bara här, har precis fått i mig en macka och pratat med Tobbe på msn, tack för att du finns för mig! :) Han är en riktig snäll kompis.
Skulle egentligen vara med Erica & Linnea, men när jag ringde Linnea sa hon självklart att hon skulle gå till Erica och vara där istället.
Har i alla fall tagit lite kort innan det blev för mörkt.
puss ♥

Kommentarer
Postat av: linnea. : )

- men det var du som inte ville gå någon stans, du fick ju självklart va med oss gumman<33

2010-01-16 @ 09:35:23

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0