hockey, varför kollade jag på det?

Hej! :)
Kom nydligen hem. Har varit ute och kollat på hockey. Det var Fredrik som spelade, Linneas bror. Måste verkligen säga att det är mycket roligare när man ser på mindre killar som spelar. Anton och Jens var även där.
Jag som är sjukt glömsk, så glömde jag att jag, Linnea och Erica hade satt läppstift på läpparna. Och jag var den ända jag inte hade tvättat bort det + att jag hade stoppat runt hela munnen .. PINSAMT!
jaja, sånt är livet -.-
puss ♥
jag vill tillbaks till Kreta, visst ser det vackert ut?

Kommentarer
Postat av: Elias

japp!

2010-01-19 @ 15:01:30
Postat av: linnea :)

- gud vad fint!:D syns imorgon gumms!

2010-01-19 @ 20:42:21

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0