lilla julafton

hej alla söta bloggläsare !
Kom nyss in från dörren. Jag har varit och firat '' lilla '' jul med farmor och farfar. Det var jätte trevligt faktiskt. Farmor hade även lagat god mat så nu är jag jätte mätt. Efter vi hade varit hos famor och farfar så åkte jag och pappa till Ica Maxi och köpte The Sims 3. Min kompis har det spelet så jag ville testa om det var kul eller inte. Så nu ska jag snart fixa med det spelet då. Jag tog massor med bilder när vi var hos farmor och farfar så ni får bilder om några dagar när min USB-sladd är i mina händer igen. Jag ringde mormor och morfar idag och frågadeom dom kunde skicka upp den med post. Så snart är den min igen , äntligen.
puss ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica - Personlig fotoblogg

Svar Ingen aning! Mamma fixade det åt mig! :)

2010-01-05 @ 23:13:46
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0