nu har jag ..

nu har jag suttit här i åratal framför datan för att jag inte vet vad jag ska skriva.
Kan ju börja med att jag har varit med Linnea idag. Hon ska sova här idag igen. Kulkul :)
Här i Luleå så är det iskallt. -32 ! Gud .. När jag skulle gå ut och slå på mammas bil så frös jag jätte mycket.
Längtar tills jag får min desgin på plats .. Snart är den säkert klar och då sätter Lisa in den på min blogg hoppas jag :)
puss ♥
jag saknar dig verkligen. Känns som om världen går under varje gång jag tänker på dig.
med dig var allt perfekt.
du är den finaste jag vet, den ända jag vill ha.
du är den finaste stjärnan på jorden.
idag träffas vi aldrig. vi pratar aldrig.
jag vill att du ska veta hur mycket du betyder för mig.
hur mycket du har gjort skillnad i mitt liv.
för det har du, du har förändrat hela mitt liv.
jag trodde det skulle vara du och jag från början till slut.
varje gång jag tänker på ditt namn får mig att tänka som förr,
får mig att vilja försvinna från jorden.
för nu vet jag ju, du finns inte kvar hos mig.
du fick mig att känna mig speciell, inte som de andra.
vad gjorde jag för fel?
nu sitter jag här, ledsen och sviken.
jag hittar ingen väg ut från mörkret.
medans du gått vidare så står jag på samma gamla plats.


snälla, ta mig tillbaka.. jag är inget utan dig.
du är den jag behöver för att andas.
jag är inget utan dig vid min sida.


om jag fick en liten chans,
bara en liten chans ..
då skulle jag aldrig låtit dig gå.
för du är den bästa i mitt liv.
stjärnan som lyser starkast på jorden

jag orkar inge mer. vill lämna jorden och aldrig komma tillbaka. för utan dig funkar inget.



Kommentarer
Postat av: louise isaczon

fin blogg :)

2010-01-07 @ 19:39:34
URL: http://louiseisaczon.blogg.se/
Postat av: louise isaczon

sv: tack :)

2010-01-07 @ 20:35:19
URL: http://louiseisaczon.blogg.se/
Postat av: Linnea *

- hejj hejj :D melinda du är en människa som man aldrig glömmer bort... du finns alltid där och tröstar om man mår dåligt... du har en magisk blick och ett underbart leende, ps i love you <3333

2010-01-07 @ 20:56:15
URL: http://hejsanmelinda.blogg.se/
Postat av: HÄNI - dalarnas coolaste blogg

vacker text!

2010-01-07 @ 22:01:29
URL: http://hannamjonsson.blogg.se/

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0