13 mars

Godmorgon sötisar!
Skrev ju bara ett inlägg igår, men hade ju besök, vilket vi har fortfarande.
Idag blir det g-stad på kvällen, ska bli fett kul! Åker dit med Felicia och där ska vi typ vara med några andra ;)
Har lyssnat på musik sjukt länge nu, mina högtalare är sjukt bra och basen med, så nu dunkar jag musik och har öppen dörr satt min bror ska höra hur högt HAN spelar när han lyssnar på musik ^^
Skulle på stan idag, men det blev inte för jag orkar inte gå ut, lat jag är va? :)
Jaja, skriver mer senare.
puss ♥
föralltid <3

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sjukt roligt ska det bli ikväll :) ja älskar dej <3

2010-03-13 @ 11:58:19
URL: http://kajsasochnathaliesblandraz.blogg.se/

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0