bad idag, blää!

Åh, idag var det bad på skolan, tråkigt som f*n..
Okej, kanske ska börja att säga Hej!
Sitter i sängen och lyssnar på lite musik och ska snart ladda över bilderna från min kamera hit in till datorn.
Måste duscha idag, vilket jag tror att jag ska göra om en liten stund. Blötte ju såklart håret när jag var och badade, så måste tvätta håret igen för att det blir bäst då, hehe :)
Imorgon blir det träning, om jag inte skulle till stugan? Men det tror jag inte..
Sen på torsdag så tror jag att jag ska sola, men nej.. Jag vet faktiskt inte.
Nä, nu ska jag hitta på nå.
puss ♥
-

Kommentarer
Postat av: felicia

mena! badet sööög ;o (:

2010-03-30 @ 17:24:09
URL: http://fffelicia.blogg.se/

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0