färga håret idag :)

Vaknade klockan 12 idag, väldigt sent för att vara mig.
Men i alla fall, idag ska jag vara ute, mycket! Det är sjukt fint väder här uppe i Luleå, och plusgrader för första gången! :) Ska färga håret brunt idag, vill ju inte precis ha kvar mitt hemska fula hår,orange..
Pappa kallade mig för Morot.. Inge snällt :(
Vill typ in till stan idag, och hitta på något.. Ska typ gå till Solgården snart och fixa ett till hål i örat,lite längre upp. Har ju 5 hål, hehe.. jag har inget örhänge i något av dom hålen just nu. Har inte haft det på ett halvår, duktig jag är (y)
Jaja, ska vänta på att Felicia ringer upp, sen ska mamma färga mitt hår :)
puss ♥
gammal bild, men hade svart hår :)

Kommentarer

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0