finns inte ord!

Nu måste jag för en gångs skull säga vad jag tycker.
Jag hatar DJURPLÅGERI!
Asså det är helt sjukt, jag menar, djur är faktiskt lika mycket värda som människor, tycker jag? Dom har ju också ett liv, som vi människor. Och jag tycker alla har rätt att leva, för man ska ju inte döda någon?
Tillexempel, tänk om någon skulle göra skinn av oss? Eller hänga upp oss! Det är ju precis det vi människor gör mot djuren? Vi skjuter tillexempel björnen, vargen, fåglarna, älgarna?.. Och det tycker vi är som ett intresse?! Hur skulle ni människor tänka om det var ni som skulle dö?
Nu finns det ju faktiskt värre saker. Men att man gör så mot djur är hemskt!
Många familjer har ju hundar, katter, kaniner, ja.. vilket som helst?
Och tänk då att det är faktiskt så att i många olika länder så blir dom plågade till döds varje dag! Det är sjukt, att man kan plåga djur satt dom dör, får ingen mat?
Nu ska jag visa ett videoklipp, då ser ni att det kanske inte är så rättvist här i världen!
Fick tipset av Dessies.se

Kommentarer

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0