föööörlåt!

Jag har inte bloggat idag, vilket var dåligt..
Men faktiskt ganska skönt att inte få blogga ibland, har faktiskt haft SJUKT kul idag.
Jag hade ju frilufsdag idag, det var jätte roligt. Jag var med Kajsa & Nathalie. Vi åkte i skogen och i hoppen. Vi hoppade i dom största hoppen, STOLT SOM FAN! Att jag vågade.. Dessutom flög jag sjukt högt, och jag gjorde ett trick, wihoo :)    Men mitt hår vart lockigt, vilket var mindre bra ^^
Efter skolan var jag med Kajsa, Nathalie & Felicia. Vi hade super roligt! Men sen gick Kajsa hem, och då gick vi andra till pizzerian och åt.. Vi hade sjukt kul! :) På vägen hem så dödade jag Felicia, hon vart mycket glad, hahaha xD
puss ♥

Kommentarer
Postat av: Elias

snyggasT!<3

2010-03-12 @ 16:42:51

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0