fotboll!

Hej!
Vanlig skoldag idag, fast slutade med att jag och några gick till Bageriet och köpte en macka, som smakade.. Rå, äcklig potatis! Jag åt halva och gick och köpte en dricka istället, som också var nyttig.. Va duktig jag var! :D
Sen hade vi fotbollsträning som gick sådär, gjorde såklart mitt bästa, men på grund av min jädra astma så kan jag inte springa för mycket, dessutom har jag för liten dos och behöver starkare. Och, hade suttit och tagit 10 stycken såna där '' puffar '' innan så då skakade jag som ett as. Men nu har jag lärt mig att man inte ska göra sånt.
Just nu sitter jag och knaprar massa chips, osmart eftersom jag nyss tränat + att jag snart ska äta, men det är sååå gott så jag kan inte sluta, hehe...
Juste, imorgon åker jag till stugan och kommer vara borta tills söndag, vilket betyder att min upptatering kommer ligga på botten, men några inlägg kommer ni få.
puss ♥

Kommentarer

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0