Godmorgon!

Hej sötisar!
Vaknade klockan nio idag på grund av att jag drömde sjukt konstiga mardrömmar..
Så nu sitter jag framför datorn har åt för ett tag sen.
Idag blir det att vara med Linnea och göra något kul, fast just nu är hon på basket.
Har laddat mitt batteri till kameran, så idag blir det att ta bilder.
Igår var jag med Felicia på kvällen, det var väldigt kul! Vi var vid datorn och så spelade jag på hennes mobil, haha :)
Hon är sjukt bra den tjejen, såå många minnen med henne!
Nä, nu ska jag lyssna på musik som vanligt, och vänta på att Linnea ska komma hem.
puss ♥

Kommentarer
Postat av: felicia

jag älskar dig <3333333

2010-03-27 @ 13:21:58
Postat av: Elias

söt bild!<3:)

2010-03-27 @ 15:53:07

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0