haha, bäst!

Jag har inte bloggat på länge känns det som.
Men, nu börjar jag om, så nu kommer allt bli som vanligt.
Var med Erica igår, sov hos henne och vi hade sjukt kul! Idag när vi vaknade så hade vi också kul, hehe :)
Och juste, pappa har tagit hem skotern, och hur bra är inte det?  DET ÄR SKIT BRA!
Nu ska jag ta och åka skoter varje dag!
Imorgon blir det att vara med Linnea, det ska bli roligt att få vara med min lilla Grizzly, bara hon som fattar typ..
Men, nu ska jag lyssna på musik.. som vanligt!
puss ♥


Kommentarer
Postat av: Linnea (:

- BARA FÖR ATT DU ÄR MIN ALF!:D

2010-03-21 @ 19:19:03
Postat av: Felicia

Haha, du som tp inte kunde vara med mig för du skulle blogga tp hela tiden , men jag ser bara ett inlägg xD

2010-03-21 @ 20:26:13
URL: http://kajsasochnathaliesblandraz.blogg.se/

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0