min katt bet mig ;D

Haha, det stämmer..
Min katt är galen, bokstavligt talat! Han bitar och håller på hela tiden.. Och han busar inte eller nå, utan han myser..
Jag är allergisk och har 3 katter, kanske inte så bra.. Men han håller på och stryker sig mot ansiktet så jag får svårt att andas, han är för gullig han.. :)
Men i alla fall, skola idag.. Vi hade en sån där extra fröken för Ewa var typ sjuk eller nå.. Sista lektionen var det idrott, man skulle springa och hålla på. Gick inte så bra för att jag fick jätte svårt att andas och jag glömde min sån där '' astma-sak ''  Nu tror alla i min klass säkert att jag har as dålig kondition, men så är det inte :)
Jaja, ska väl ta och äta snart.
puss ♥

Kommentarer

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0