packning NU!

Okej, nu måste jag verkligen börja packa. Är dessutom sjukt trött så tror att jag ska lägga mig tidigt idag.
Det kommer nog bli en stor väska med olika saker till imorgon, måste ha med mig värma kläder ifall det blir kallt, men som det ser ut nu så tror jag att det kommer bli sol, men vi får väl hoppas! :)
Jag har ont i magen.. Känns som om jag inte ätit på jättelänge, även fast jag åt för en timme sen. Men jag vet inte.. Ska då INTE äta nå mer nu, har fått i mig för mycket godsaker idag så jag vill inte ta nå mer, haha xD
Men jaja, ska ta och gå nu.
puss ♥
Förlåt för att bilden är sne..

Kommentarer
Postat av: mirabelle

hejhej! jag har börjat gjort en TIPPSBLOGG! smink,hår,allt! ;) cheeeeccka förfan!

2010-03-10 @ 20:57:22
URL: http://mirabelleesevik.blogg.se/
Postat av: Elias

snygg!

2010-03-11 @ 19:28:29

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0