solaa!

Eftersom jag ser att mina läsare stiger så måste jag ju blogga om dagen,
Först så kom ju Erica, och vi var vid datorn. Sen åkte vi med pappa och handlade, alltid lika kul! Jag fick som vanligt det jag ville men köpte faktiskt inte för så mycket. 3 Red Bull och en sak till ansiktet. Sen frågade pappa oss om vi ville åka och sola, för det ligger ett sånt där hus med massa solarium brevid hans hus typ, så då gjorde vi det.. Och det var fett skönt! Man vart brun också.. Fast mest vid magen och benen typ, så vi ska göra om det på Onsdag tror jag.
Men, nu har jag i alla fall nydligen duschat, tvättat håret och massa. Så åt jag lite för ett tag sen också. Men nu måste jag ta och bestämma kläder till imorrn för jag ska till stan då.
puss ♥
Nelson <3

Kommentarer
Postat av: anonym

Kul!, Men det är ju inte så smart att göra det som barn för då har man väligt stor risk och få cancer men coolt att ni vågade!. Jag följer din blogg stenhårt !;). kramar /anonym <3

2010-03-29 @ 17:52:35
URL: http://fokis.se
Postat av: felicia

melinda är en sötis! omg ;ooooooooooooo <3

haha , damppp ja har (a)

2010-03-30 @ 17:25:24
URL: http://fffelicia.blogg.se/

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0