solat igen..

Hej sötisar!
Idag var det skola som vanligt, sjukt jobbigt! Åt inget på lunchen för det var fisk.
Sen på sista lektionen så var jag och Elias ute och dampade, haha.. Det var jätte kul!
Men, efter skolan for jag och Felicia in till stan och köpte en ny bikini, vi köpte likadana, så bild kommer sen.
Efter vi köpte dom då gick vi ner till Norra Hamn och solade. Jag har blivit beroende, viket INTE är så bra! Men jag ska bara sola en gång till i veckan sen ska jag vänta tills nästa måndad, hoppas jag.
-
Just nu sitter jag och lyssnar på musik för fullt, ovanligt va? ;)
puss ♥

Kommentarer
Postat av: felicia

det var roligt att s00la , men assså läskigt ändå! ;p

2010-03-30 @ 17:24:42
URL: http://fffelicia.blogg.se/

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0