ut och fota! :)

Efter att ha suttit stirrande mot datornskärmen ett bra tag så har jag äntligen lärt mig mycket mer med min kamera. Kollade runt i mitt rum och såg en CD som följde med min kamera när jag fick den. Så har tittat på den ett bra tag. När Linnea kommer hit blir det att fota henne, hoppas jag!
Sparar ju ihop till en extrablixt just nu, en sån som man kan ha länge och är jätte bra! Och istället för en reflexskärm så ska jag efter det spara till ett nytt objektiv, något som är riktigt bra.
Oj.. Sitter och pratar om min kamera, hehe, förlåt :)
Ska gå ut och fota nu.
puss ♥

Kommentarer
Postat av: felicia

du är en väldigt bra fotograf mink :D

2010-03-30 @ 17:26:33
URL: http://fffelicia.blogg.se/

Kommentera här :)

Ditt namn ?
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0